sunnuntai 4. marraskuuta 2012

My best friend til the very end! \(^.^)/



Hola ! :3

Teen nyt tällasen paras kaveri-postauksen koska oon jo jonku aikaa miettiny et tekisin tällasen mut tänää sit päätin lopultaki tehä tän :) Eli mun paras kaveri on tän blogin toine ylläpitäjä eli Jutta. Tänää aamul Jutta lähetti mul viestii et se on taas kipeenä ni tän postauksen ideana on kans Juttan piristäminen (:
(saa nähä et koska se ees lukee tän postauksen XD)

Toi biisi minkä mä laitoin tän postauksen alkuu, ni se kuvaa TÄYDELLISESTI mun ja Jutan kaveruutta mun mielestä :3 
Mä ja Jutta ollaan oltu kavereita nii kauan etten ees muista koska tutustuttii :D
Mut parhait kaverei me ollaan oltu varmaa vuoden 2011 kesäst lähtien tai vähä sitä ennenki jo.

Jutta on hauska, mukava, kiva, positiivinen, hyvä lohduttaan, kärsivällinen, se kestää mua ku valitan sille vähänväliä jostain turhista asioista (=pojista :D), rehellinen, luotettava ja täydellinen. Ja todella tärkeä mulle!♥

Juttalla on siis toi toinen puoli tosta korusta

 Web-kamera laatu ♥




Joo täs on vähä kuvii kevät-kesä 2012
ok, Jutta is going to kill me because of those pics but whatever :D

Parane pian Jutta C:♥ 

ps.Info! Mulla ja muutamalla mun kaverilla oli random halloween paardit tossa viikonloppuna ja teen siitäkin postauksen varmaan huomenna jos muistan/jaksan/ehdin :)

♥:lla Krista








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti