maanantai 5. marraskuuta 2012

My BFF ♥

Heii :)

Eli tosiaan mäkin teen nyt postauksen mun parhaasta kaverista, Kristasta.
On pitäny tehä aikasemminkin, mut oon ollu nyt melkeen joka viikonloppu kipeenä ja on ollu kokeita yms. turhaa :D

Krista nyt kertokin, että ollaan oltu parhaimpii kavereita oikeestaan vasta 2011 kesän jälkeen :)  Toisaalta sillon kyllä oltiin aika paljon joka puolella. Tietysti me ollaan tunnettu jo aikoi sitten mutta ei olla oltu niin läheisiä. Aattelin siis tän postauksen aiheeksi osittain myös kertoa meidän kesästä 2011 :))

Ja koska koneeni on vammaantunut niin en pysty laittaa kuvii silleen jännästi monta samaan, ( XD?? minä ja selitys taitoni..) niin laitan yksittäin. (eli monta isoa/keskikokosta kuvaa)

Ja nyt siis palataan aiheeseen: 

Krista on mun tärkein ja rakkain kaveri, ja en oikeesti pystyis elää ilman Kristaa! Krista on positiivinen, ja se nauraa aina, Krista on mukava, ja pakko viellä sanoo että ihan hyyber hyvä laulamaan :))

Krista kuuntelee aina, ja tiiän, et voin puhuu sille mistä vaan, suunnilleen milloin vaan. Krista osaa lohduttaa, ja kun mä oon surullinen ja katon kaikkii kuvii missä me ollaan yhessä nii ihan oikeest alan nauraa ääneen ja en oo enää yhtään nii surullinen :)     Vaikka me ei enää nähäkkään kovin usein, niin silti tiiän, että me ollaan koko meijän loppu elämä ystäviä ♥ 

Matkalla Lappeenrantaan Kristan mökille. Autossa Krista, Jutta, Markus (= Kristan isä)
Kuvassa Krista piirtää meidän yhteiseen muistovihkoon :)

Lappeenrannan hiekkalinnalta, Krista tunnelissa :D
 Ja sitten ketjukaruselli, jonne pääsi ILMAISEKSI! mentiin varmaan 10 kertaa..

 Ja sit tää pelle kuva.. :DDD

  Krista ja Funi(?) ♥

Tää kuva on sitten loppu kesästä laivan aamupalalta :)
  Mun osalta aika järkky kuva ;D

 Krista juo smurffi - juomaa :)







Ja tää viiminen kuva on meidän isoveljen 18 v syntymäpäiviltä :)
Kuvassa Minä, Jesse, Juhani ja Krista





Tää oli aika sekava postaus mutta toivottavasti edes aavistuksen onnistunut :D
Ps. Krista meidän pitää nähä joku pv!

♥: Jutta






1 kommentti:

  1. Ihanan kesänen postaus !! :)
    http://minnaa97.blogspot.fi/ :) käy kurkkaa

    VastaaPoista